Thursday, April 14, 2011

Alhamdulillah!! dah legaa!!! bl0g dah sihat!!


Salam pembuka bicara...(hehe skema)

Alhamdulillah ayat pertama yang saya ucap lepas dah selamat membetulkan keadaan bl0g saya ke template lama...hehehe...terima kasih kepada lepak.com.my sebab alert ngan p0st saya...dalam bl0g dia saya jumpa bl0g ni yummy lolly.. ini laa bl0g yang bet0l ada tunjuk ajar kenapa saya xleh tukar template.... rupanya masalah m0zilla firefox je...maybe terlalu f0rce die..bila saya cuba dekat internet expl0rer,,,b0leh pulak...hehehe

terima kasih ya kepada yang membantu dan tidak dilupakan kepada bl0g kawan saya yang ada bagi k0men jugak Mira'e...hehehe...

Kamsahamida!!!!

fuzaini in the house!!!!

No comments:

Post a Comment

k0men jangan xk0men...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...