Friday, January 24, 2014

GA Tip-top Bloglist Ibu 2014

klik banner untuk join yerr :D
Assalamualaikum dan selamat bahagia semua :D

24 jan 2013

     Sedikit info mengenai GA Tip-top Bloglist Ibu 2014..

Monday, January 20, 2014

Perihal Nabi Muhammad Rasulullah s.a.w (Maulidur Rasul)

Wacana Ilmu
Sempena Maulidur Rasul 1435H
9 Jan 2014
Penceramah :Dr. Zulkifli Mohamad al-Bakri
Pendakwah Bebas & Penerima Tokoh Maal Hijrah Peringkat Negeri Terengganu 1435H/2014 M

Monday, January 13, 2014

SEGMEN: Bloglist 2014 by Kiera Rashid



'SEGMEN: Bloglist 2014 by Kiera Rashid'

ASSALAMUALAIKUM.... :D

Selamat pagi bloggers dan readers semua... apa khabar?? di harapkan anda semua sihat sejahtera...dan hari anda pada harini adalah lebih baik dari semalam...In Shaa Allah...

Seperti biasa bila

Friday, January 10, 2014

I Love Friday!!

I Love Friday <3 font="">

Assalamualaikum...
Hai Semua...

Selamat hari Jumaat yer semua...

Kelebihan hari Jumaat : 

1. Hari paling mulia

sebab :  

Thursday, January 9, 2014

Program Wacana Ilmu Sempena Maulidul Rasul 1435H

Assalamualaikum...

     Berhabuk nye bl0g nih... dah lama sangat tak update ape2 cerita...bukak bl0gger ni p0n bila nak baca bl0g orang je...bukan tak ade cerita yang nak di update sebenarnye..tapi tak ada masa dan kesempatan untuk update...

     Jadi harini berasa sangat rajin (apekah bahasa nye tu?? ntah laa)...ok saya rasa rajin untuk menaip dan menceritakan ape program yang telah dihadiri sebentar tadi (eh macam skema pulak ayat kan..)

*sebenarnye terasa sangat kekok untuk menaip sebab dah sangat lama tak menulis di bl0g tercinta ni...hehehehe...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...