Wednesday, February 21, 2018

Perubahan Diriku

بسم الله الرحمن الرحيم 
Assalamualaikum

Perubahan Diriku

Konvo Diploma









Konvo Diploma Lanjutan




Gambar untuk diploma lanjutan ni tak jumpa banyak la... Entah la kemana perginya.. Nanti kalau ada saya akan tambah ye..

Okey ini sahaja perkongsian saya untuk tajuk di atas.. ini adalah satu pencapaian yang pernah saya capai dalam kehidupan...Alhamdulillah... tapi ni gambar saya beberapa tahun lepas..buat masa sekarang ni badan saya dah naik semula..huhu..tapi bagi sesiapa yang ingin tahu apa rahsia untuk perubahan ni boleh la tanya pada saya ye.. hehe


Sekian.. Terima kasih..

Saturday, January 6, 2018

Comeback 2018

بسم الله الرحمن الرحيم 
Assalamualaikum

Last updated was on 5th September 2015? OMG.. 2 years ago... What had happened.. haha

yaa setelah 2 tahun tak update... maybe life so busy atau life so messy.. tetiba ada satu hari rasa macam nak tengok apa jadi dekat blog.. then tengok blog sangat comel dan kreatif (ohh puji blog sendiri nampaknye).. so harini terasa nak menaip pula dekat blog ni... memang tak ada isi penting.. hanya nak buat comeback saje.. dan adakah akan terus menaip atau terhenti di sini sahaja??? sama-samalah kita nantikan ye..

Maaf kerana bahasa bercampur aduk..tapi ni kan blog saya..soo who cares??

Ok ini sahaja setakat ini..Jumpa lagi nanti.. baaaaiiii!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...