Wednesday, August 21, 2013

Wordless Wednesday

Tuesday, August 20, 2013

Pinterest!!!


Why I choose Pinterest????



hehe....kenapa saya suka tengok laman web pinterest?

sebab.....mari kita tengok gambar-gambar dibawah....
Di dalam Pinterest ni banyak mengandungi gambar-gambar yang di pin/share oleh ramai orang. Jadi kepada orang berminat untuk melihat gambar-gambar yang menarik dan berwarna warni seperti saya amatlah menggemari laman web ini....

banyak perkara yang dikongsi dalam Pinterest ni...contoh antara yang menarik minat saya:

Sunday, August 18, 2013

STRENGTH!!

True Strength!!!

Kekuatan??? kekuatan untuk ape???
untuk menghadapi ujian di dunia...

Anda bagaimana???
bagaimana anda punya kekuatan???
sama tak macam kat quotes tu?

senyum bila nak nangis
ketawa untuk lindungkan kesakitan
dan teruskan hidup
walau apa yang berlaku

Saturday, August 17, 2013

kes jenayah yang berleluasa

Salam...........

apa khabar semua pembaca....harap semua orang sihat wala'afiat...sekarang ni banyak perkara yang mengganggu kesihatan kita...semakin maju teknologi di dunia nii makin banyak pencemaran yang berlaku...kes-kes jenayah p0n dah makin meningkat..manusia kadang-kadang sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapat apa yang mereka inginkan...
setiap hari dalam berita kat Malaysia ni mesti ada berita berlaku tembakan la pembunuhan, rompakan, penculikan dan macam2 lagi jenayah yang menakutkan...betul tak? jadi saya sebagai perempuan perlu la menjaga keselamatan diri sendiri...lagi-lagi duduk berasingan dengan keluarga...kena pandai2 jaga diri...huhu

kenapa semua gejala yang bahaya ni jadi ek? apa sebabnya? adakah ini tanda2 akhir kiamat? banyak berlaku pembunuhan, pergaduhan dan lain2...oh sangat banyak persoalan di minda yang tak terjawab kan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...