Sunday, August 18, 2013

STRENGTH!!

True Strength!!!

Kekuatan??? kekuatan untuk ape???
untuk menghadapi ujian di dunia...

Anda bagaimana???
bagaimana anda punya kekuatan???
sama tak macam kat quotes tu?

senyum bila nak nangis
ketawa untuk lindungkan kesakitan
dan teruskan hidup
walau apa yang berlaku
oh sangat menaikkan semangat untuk orang yang semakin hilang semangatnye seperti saya...
kadang2 rasa sedih tu kita tak dapat nak elak kan? dah lumrah manusia begitu...
sedih, gembira, marah, geram dan lain2... jika ada orang yang tak pernah merasa perasaan2 tu mungkin dia robot sebab haiwan p0n ada perasaan kan...
jika kita gembira mahupun sedih kita perlu kembali kepada pencipta kita...jika gembira ucapkanla Alhamdulillah...dan jika sedih ucapkanla Astaghfirullahal'azim atau ayat2 lain yang memuji Allah...
kembali kepada fitrah dan pulangla pada tuhan yang esa...
sekian sahaja...
wassalam...

No comments:

Post a Comment

k0men jangan xk0men...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...