Tuesday, February 19, 2013

Esaimen....esaimen...esaimen


Why Assignment is exist???????
1)kenapa bila kita belajar kita akan dapat banyak esaimen??????
2)kenapa bila cuti p0n lecturer nak bagi esaimen???
3)kenapa esaimen yang diberi itu susah-susah belaka????
4)kenapa esaimen tu kena cari maklumat di internet...dalam buku je xley ke???
5)kenapa esaimen tu diberi pada aku????

Kesimpulannya :;:;

kenapa wujudnya esaimen?????

Thursday, February 14, 2013

"Segmen: Paly nak bagi topup RM5"

"Segmen: Paly nak bagi topup RM5"

Assalamualaikum semua,,,,,

        Dah lama x update bl0g...tetiba update Segmen...hehehe...
        Jom la kawan-kawan bl0gger ku kita meriahkan segmen paly ni...bukan hanya untuk dapat topup tu ( TAPI KALAU DAPAT PUN TAK SALAH KAN)...hehe..tapi untuk mengaktifkan diri dalam berblogging kan????????heeeee....

        Sharing tak salah...bak kata orang...

Sharing is Caring..........

itu sahaja xoxo :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...