Monday, February 23, 2015

PEMENANG MENTOR LEGEND

بسم الله الرحمن الرحيم 
Assalamualaikum

Hai..  rasanya belum terlambat untuk post mengenai Mentor Legend... Sebenarnya tujuan untuk menonton Mentor Legend ni sebab feveret artis ada jadi Mentor dalam ni.. Siapa lagi kalau bukan Dayang Nurfaizah..  aku minat dia dari dulu lagi.. Sebab suara dia yang sangat MAntop MEletop kau Memang DEbooommm...

Tapi jujur la aku akui,,, aku tak minat dengan protege dia PADA MULANYA...tapi bila dah jadi juara ni aku Salute lahhh... Aku lebih minat pada protege Amy Search iaitu Sarah.. Bukan kerana rupanya yang cantik tetapi kerana suaranya juga boleh tahan... So aku harapkan dia la yang jadi juara.. Tapi nasib tidak menyebelahi dia.. Hanya tempat ketiga yang dia dapat.. Tapi issokay.. Dah masuk Final tu kira hebat la kan...

Ok sampai di sini sahaja aku merepek... Sebab dah lama ku tinggalkan dunia berblog ni..huhuhuhu




No comments:

Post a Comment

k0men jangan xk0men...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...