Tuesday, March 9, 2010

Untuk sape2 yg bakal ambik result SPM


hai sume....slmt dtg ke blog saya....

juz nk wish gud luck kepada semua yang akan ambil result SPM pada hari khamis minggu ini....kalau x salah khamis minggu ni la kn?? heee....


ape pon result korang nanti....terima dengan hati yang redha...sebab ape yang dah ditentukan untuk kite ada hikmah di sebalik nyerr....


actually aku nak gtau
bahawa aku pon x brape puas hati ngan result yang aku dapat...result PMR apetah lagi....rase cm nak buang je slip result SPM ngan PMR tuuu....


tapi rasa cam result yg aku dapat tu sesuai laa ngan sikap aku yang malas study...hahahaha


oleh sebab aku dpt result SPM yg xberape....aku dpt tmpt blaja yang sesuai ngan level otak aku...


aku xyah blaja ngan budak2 yg sgt pandai atau belagak pandai...


aku xyah buat keje yang susah2...yg membuatkan budak2 pandai pon pening kpale memikirkan jln penyelesaian....


jadi kesimpulannye...aku bersyukur ngan result yang aku dapat...hehehe...


thats all for today....thank you....




No comments:

Post a Comment

k0men jangan xk0men...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...