Tuesday, May 4, 2010

Nice View.......


Assalamualaikum....

harini aku bkn nk tunjuk pemandangan yg menarik or watever yg berkaitan dgn taj0k "nice view".....

sbnrnye cerite nye cmni
view tu xbp nice laa....smlm aku pegi mkn kt KFC ngan akak tmpt keje aku...cm bese kit0rg duduk kat tingkat atas utk privasi lebih...

sebelah kit0rg ni ade 2 kump bdk sek0la yg berasingan.....dlm hati aku terpikir laa...dulu tyme aku sk0la mmg susah nk mkn KFC....

duit belanje p0n dlm singgit je...nk beli ape kt KFC????aiskrim lpas x??h0h0....

tp budak2 sk0la zaman skang ni maju t0l...balik sk0la leh mkn KFC...pergh!!!

tp aku xheran sgt la sal mkn KFC tu...sbb maybe parents di0rg xsmpt nk masak then bg di0rg duit lbih utk mkn....

Yang aku agak BERANG tu....di0rg kluar ngan pasangan....ade 3p0mpuan dan 2 lelaki...2 pasangan kapel...s0rg kese0rgn...h0h0...xsalah nk kapel...n mmg xsalah nk kluar bersama....tp.....oh pliss....

aku tau aku bkn baik sgt....

sambung cite....

sepanjang di0rg mkn kt situ...yg ade pasangan tu xlepas lepas pegang tangan antara satu sama lain....ahhhh menyampah si0t...np k0rg dh xjumpe ke lpas ni???t0l0nglaa....

aku juz terpikir....macam ni k0t permulaan kes2 mengandung anak luar nikah...kes buang anak...kn???k0rg terpikir x???

aku wat p0st ni bukan f0kus on budak sk0la yg aku nmpk n sume bdk sk0la saje...aku wat p0st ni utk pengetahuan sume lapisan masyarakat di Malaysia....

jagelaa org yg berada di sisi anda...kal0 parents sgt mmberi perhatian kt k0rg jgn laa anggap mereka mengongkong...tp anggap la mereka menyayangi anda....ok????

THE END

4 comments:

  1. hmmm... camtu la perangai bdk2 skrg.. siap de vid sorg budak laki ni ramas t***k awek dia lg.. kt dlm kelas lg.. ape kejadahnye.. huhu.. harap2 kte and adik2 kte terhindar dr sume2 tu.. Amin ^^..

    ReplyDelete
  2. ha ah...
    sekarang nie memang style gitu kot...
    sumer bangga wat mende mcm tuh..
    x usah laa cakap budak skolah,budak jabatan kita pon udah cukup...
    takut bila dgar pasal kes anak luar nikah nie...
    seram..
    semoga kita dijauhkan daripadanya ya..?
    amin...
    :)

    ReplyDelete
  3. ye semoga kite dijauhkan...hehe...aaamiinn

    ReplyDelete

k0men jangan xk0men...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...