Thursday, May 27, 2010

Jeles!!


salam....ni short entry je...hehehe....nk gtau bahawa saya NOR FUZAINI telah terkena penyakit jeles!!!!

harini ialah hari didalam sejarah...for the first time aku jeles tgk sepasang kapel yg tgh mkn kt kafe tmpt aku mkn pagi ni.....xtau laa knape....sblm ni kal0 ade kapel tgh mkn,,,aku akan rase nyampah yg teramat...dlm hati aku ni ckp di0rg gedik laa hape laa....tp kalini aku jeles namun aku suke laa tgk kapel tu...xtau la kapel ke x kn...tp laki ngan p0mpuan laa mkn same2 satu meja asing pinggan....hehe

aku jeles ni sbb ade sbb tau...(mestila xkn xde sbb k0t)....laki tu cm hwang chansung 2pm member...p0mpuan tu plak agak cun gak laa...cm ssuai....di0rg xla menggedik sgt cm kapel2 yg lain....di0rg sembang tp nmpk cm biasa....tp aku tau laa di0rg nmpk malu2...huhu...laki tu cm care je...p0mpuan tu plak cm xde laaa nk menunjuk sgt.....arrggghhhh!!! aku jeles!!! h0h0h0....

kesimpulannya aku jeles...hehehehehehe

2 comments:

  1. wahaha~~ kalu kamu nmpk mamat tu ngan Opah dia pun kamu akn jeles ngan opah dia tu kan.. haha ^^..

    ReplyDelete

k0men jangan xk0men...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...