Saturday, April 3, 2010

Update Blog Kejap...



dah lame nye xupdate bl0g sbb xde mase n xde lapt0p p0n..lapt0p still r0sak..dh bg kt bapak sedara aku untuk dirawat kt hp..memule lapt0p aku nih k0ma sbb m0therb0ard die a.k.a otak a.k.a main part die tu r0sak..then ttbe berite dari pusat rawatan mengatakan hard disk plak r0sak..huhuhu..sedihnye T T..bile pk balik sume citers,videos,gambars,games n lain2 dokumen aku rs cm sedih sgt..tp nk wat cmne lapt0p p0n nk saket gak..uhuk2..aku xpenah bg die MC..asyek aku je cuti..kn?kn?kn?

pape p0n aku kene update my simple life ni..nk citer perkembangan trbaru aku..utk bacaan aku dmase hdpn (cewahh) dan org lain juge..hehe...

30Mac 2010...
lecturer dari p0liteknik ungku omar dtg melawat

Di0rg kene laaa dtg kn..nk tgk keadaan aku kt sini..id0p lg ke x??hehe...\soo cm bese neves tu mesti sbgai manusia biase..(tp aku tau lecturer2 tu p0n neves)..hehe..

ok 3org lecturer p0mpuan yg MUDA2 n CUN2 dtg tmpt aku
(t bg markah lebih kt sy yerr.)dlm k0l 3 cm2 ..di0rg tny s0alan yg bese2 ditanya oleh pelawat2...ade satu s0alan yg aku ingat sgt "awak ok ke kt sini?ade kene dera x?" hahaha....aku 0fk0s laa jwb ok je xkene dera p0n..sbb mmg aku xkene dera..cume rs terperangkap kt Nilai ni je laa...tp aku xckp laa...t b0s aku dgr t die s0h outstation...naya aku...

beberapa minit lpas tu di0rg p0n baliklaaa..ingatkn nk blanje mn0m...tp di0rg bz nk wat cmne??huhuhuhu(bajet si0t!!)


k laaa...tu je k0t nk citer...akak aku dh balik...nk layan die jap...lain kali aku update lg laa...h0h0..


hard disk



motherboard


1 comment:

k0men jangan xk0men...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...