Thursday, December 31, 2009

KENANGAN KU.......


Harini aku telah meluangkan masa dgn mengemas bilik..ini adalah arahan dari ibuku…hal ini demikian kerana (fuhh ayat tyme wat krgn bm dulu) mama kate bilik aku mcm bilik yg dh kene r0mpak..huhu..jadi misi harini ialah kemas bilik…actually dh lame nk kemas tp m0od tu xdtg2..nk wat cmne..jd m0od dh dtg harini (lpas kene marah..haha)…

Semasa mengemas byk gak brg2 yg kutemui…brg2 tyme sek0lah dulu..rs nk buang sbb memkn ruang…tp syg laa…tu sume kngn kwn2 dulu…hehe…

Jadi…antara barang2 itu…adalah:

1. Kenangan ni tyme aku f0rm 1 lg…ni surat kwn bek aku yg aku maseh anggp kwn bek..wal0pun dh lame xjumpe..dr f0rm 1 sampai skang wooo…








2. Ni pulak kad jemputan utk ke majlis mkn megi…lepas SPM kit0rg wat mjls ni utk membls dndm terhadap peraturan asrama yg telah mengharamkn kemasukan megi…h0h0…mcm nk ke majlis dinner mane plak ek…dlm majlis nih kit0rg ade wat pr0gram tukar2 brg…tema mlm tu ialah 60-an…tp nk dpt bj kt mane kn…s0ooo pakai je la ape yg ade..hehe




3. Ni p0n kad jemputan gaks..utk librarian….alaa majlis biasa utk pengawas pusat sumber..mkn2…pastu dpt tr0fi..tp ksian s0fea sbb mlm tu gaks tr0fi die retak…huhu :(..


4. Kad ni di buat oleh syakina aka myna….sbb tu ade nama die…pastu lekat kt meja aku…supaya meja nmpk lebih ceria la kn…hok3..


5. Gmbr ni dilukis oleh mariam asma’…cantik x??k0n0n2 nyer ni potret aku laa…kui3..same x??


6. Ini plak kad yg diberi oleh kwn baik aku tyme kursus bi 3bulan dulu..die nk wat surprise..tgk2 die p0skn kad nih…aku p0n s0n0klaa..h0h0…



7. Ni plak kad yg diberi utk sume student SGA..tmpt aku ambik kursus bi dulu tuu…



Itu laahh kngn2 yg aku jumpe…jadi keputusannye aku xbuang sume tu…aku simpan dlm k0tak yg dh dibalut khas utk menyimpan kenangan2 ini…

Sekian……

3 comments:

  1. fuzaini .. thanks :) aku rindu gle kat ko..

    ReplyDelete
  2. aku rase aku tak simpan pape pasal SBPI Gopeng.. nanti aku balik umah aku selongkar balik barang2.. huhu

    ReplyDelete

k0men jangan xk0men...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...