Thursday, January 9, 2014

Program Wacana Ilmu Sempena Maulidul Rasul 1435H

Assalamualaikum...

     Berhabuk nye bl0g nih... dah lama sangat tak update ape2 cerita...bukak bl0gger ni p0n bila nak baca bl0g orang je...bukan tak ade cerita yang nak di update sebenarnye..tapi tak ada masa dan kesempatan untuk update...

     Jadi harini berasa sangat rajin (apekah bahasa nye tu?? ntah laa)...ok saya rasa rajin untuk menaip dan menceritakan ape program yang telah dihadiri sebentar tadi (eh macam skema pulak ayat kan..)

*sebenarnye terasa sangat kekok untuk menaip sebab dah sangat lama tak menulis di bl0g tercinta ni...hehehehe...

Tarikh : 9 Januari 2014 (Khamis)

Masa : 11.30 pagi - 1.30 tengah hari

Tempat : Dewan Nilam, Tingkat 6, Blok 10, MITI

Penceramah : Dr Zulkifli Mohamad al-Bakri
Pendakwah Bebas & Penerima Tokoh Maal Hijrah Peringkat Negeri Terengganu 1435H/2014M


     Baiklaa yeerr...seperti yang tertera di atas pada tarikh 9 januari 2013..Ustaz Zulkifli Mohamad al-Bakri telah hadir untuk menjayakan program wacana ilmu sempena Maulidur Rasul di Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) dimana tempat saya bekerja sebagai Pegawai Sambilan Harian Gred 27 (promot diri laa plak..hehe)..

   Back to the story...sebenarnye saya dah lama menonton rancangan yang ade menampilkan Ustaz Zul ni...dan saya tengok ustaz ni agak series apabila memberi ceramah atau ketika membincangkan ape2 soalan yang ditujukan..tapi penyampaian nye sebenarnye menarik hati saya...dan tak sangka pula MITI ada menjemputnye pada harini...saya p0n excited laa nak pergi menghadiri program ni...


 Dewan Nilam Tingkat 6
dah dapat rasa ketenangan dalam ni..ini kan majlis ilmu...mestilah tenang kan...
Malaikat melebarkan sayap di tempat2 majlis ilmu macam ni...Allah p0n suke hamba yang hadir majlis2 ilmu ni... Insha Allah (dengan izin Allah)...


Ni pula gambar Ustaz yang sedang bercakap dengan tenang jee.. santai je Ustaz harini...bes je rasa... I admire you laa Ustaz..hee... (gambar tak jelas sangat..tapi ni laa gambar terbaik yang dapat ditangkap oleh kamera handphone ku..huhu..syukur2..)




     Best tak??? nanti kalau ada kelapangan saya nak tulis apa output yang saya dapat dari program ni pulak...jadi anda semua yang sudi membaca bl0g saya ni doakan laa saya ada kesempatan untuk menulis lagi yee... 

Terima kasih ye pada yang sudi singgah dan membaca bl0g saya ni... Walaupun hanya untuk tengok gambar je..hehehehehe





No comments:

Post a Comment

k0men jangan xk0men...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...